InfoNu.nl > Dier en Natuur > Zieke dieren > Stichting dierenthuis

Stichting dierenthuis

Stichting dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asiel dieren. Denk bijvoorbeeld aan zwaar mishandelde dieren, katten die besmet zijn met het kattenaids- en / of leucosevirus of dieren die heel lang op straat hebben geleefd. Deze dieren krijgen vaak geen 2e kans meer en daarom bied Stichting dierenthuis deze dieren een permanent verblijf. Stichting dierenthuis vangt deze dieren met liefde op zodat zij ook van een fijn leven mogen genieten. Stichting dierenthuis werd officieel opgericht in 2001 en wordt nu gerund door drie beheerders en een heleboel vrijwilligers. De stichting is afhankelijk van de inmiddels tweeduizend donateurs. Stichting dierenthuis heeft nog meer donateurs nodig om meer dieren onderdak te kunnen bieden.

Stichting dierenthuis vangt kansarme asieldieren op

Dieren die anders ingeslapen worden die krijgen bij Stichting dierenthuis een tweede kans. Stichting dierenthuis vangt onder andere leukemie en aids katten op. Ook worden er honden en paarden opgevangen die anders nooit meer een tweede kans hadden gekregen. Deze dieren worden voor de rest van hun leven met alle liefde verzorgd door de vrijwilligers en beheerders van stichting dierenthuis.

Op visite bij stichting dierenthuis

U bent van harte welkom om eens langs te komen bij stichting dierenthuis. Op afspraak kunt u op bepaalde dagen langskomen om dieren wat extra aandacht te geven. Uiteraard mag u wat extra’s meenemen voor de huisdieren maar dit wordt absoluut niet van u verwacht. Stichting dierenthuis is al heel erg blij met de extra aandacht die de huisdieren van u krijgen. Op de website van stichting dierenthuis vindt u de openingstijden en een telefoon nummer om eventueel een afspraak te maken om langs te komen.

Stichting dierenthuis verhuist naar Almere

Stichting dierenthuis moest opzoek naar een nieuw onderkomen voor hun dieren. Er is inmiddels een nieuw onderkomen in Almere gevonden. Om dit project mogelijk te maken moest er 50.000 euro ingezameld worden. Door de vele donaties is het bedrag van 50.000 euro bereikt en kan het plan waargemaakt worden.

Steun stichting dierenthuis

Stichting dierenthuis heeft uw hulp heel erg hard nodig. U kunt stichting dierenthuis op verschillende manieren helpen.

Wilt u iets doneren? Stichting dierenthuis heeft de volgende artikelen hard nodig

Vuilniszakken, Allesreiniger, Latex handschoenen, Dekens, Blikvoer voor de hond, Blikvoer voor de kat, Kauwbotten van buffelhuid, Wasmiddelen, bleek, Fleecedekens, Dettol, Dekbedovertrekken. Indien u andere artikelen wilt doneren kunt u het beste even contact opnemen met stichting dierenthuis.

Adopteer een huisdier

Het is mogelijk om een huisdier te adopteren bij Stichting dierenthuis. Voor een paar euro per maand kunt u al een huisdier adopteren. U kunt een hond, kat of een paard adopteren. U wordt uiteraard op de hoogte gehouden van uw geadopteerde huisdier door stichting dierenthuis.

Wordt donateur

Stichting dierenthuis heeft uw hulp heel erg hard nodig. U steunt stichting dierenthuis al vanaf 3 euro per maand. Via via deze link kunt u donateur worden van Stichting dierenthuis.
De giften aan stichting dierenthuis zijn fiscaal aftrekbaar.
© 2011 - 2019 Alice85, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.dierenthuis.nl

Reageer op het artikel "Stichting dierenthuis"

Infoteur: Alice85
Gepubliceerd: 13-09-2011
Rubriek: Dier en Natuur
Subrubriek: Zieke dieren
Schrijf mee!