Is je huisdier geboren onder het sterrenbeeld Schorpioen?

Is je huisdier geboren onder het sterrenbeeld Schorpioen? Huisdieren geboren onder het sterrenbeeld Schorpioen zijn geen gemakkelijke dieren. Ze zijn bezitterig, eisen alle aandacht voor zichzelf op en worden verteerd door jaloezie. Denk twee keer na voor je zon dier in huis haalt of zorg ervoor dat je bepaalde voorzorgen neemt vooraleer je het risico neemt.

Kenmerken

Schorpioen-huisdieren zijn sterke, atletische en territoriumbewuste wezens die graag hun eigen weg gaan. Je mag deze dieren zeker niet verwaarlozen of ze zullen zich wreken door je woning te bevuilen of iets te vernielen dat je na aan het hart ligt. Schorpioen-honden zijn echte avonturiers en kunnen heel dienstbaar zijn bij de jacht, maar jagen voor het eigen genoegen spreekt hen ook wel aan. Schorpioen-katten zijn doders. Zowel honden als katten zijn sluipende jagers die niemand hoort aankomen.

Schorpioenhonden en -katten kunnen mateloos trouw zijn maar zijn ook heel jaloers en bezitterig tegenover iedereen die enige aandacht aan hun baasje besteedt. De honden hebben een muilband nodig opdat ze geen mensen bijten. Vogels kunnen krijsen en veel lawaai maken als ze jaloers worden. Bijna elk Schorpioen-huisdier zal jaloers worden op je vriend of vriendin omdat ze vinden dat zij jouw nummer één moeten zijn.

Knaagdieren, vogels en reptielen

Schorpioen-knaagdieren zijn bijzonder aantrekkelijk door hun zachte en glanzende pels. Doorgaans vinden ze het niet fijn opgepakt te worden. Schorpioen-vogels zijn wondermooie zangvogels met een prachtige pluimenkleed maar ook zij verafschuwen het om vastgenomen te worden. Schorpioen-papegaaien zijn intelligent maar willen niet praten. Zet zeker geen kleinere Schorpioenvogel bij een grotere of hij kan voor de andere een lekkernij worden.

Schorpioen-reptielen zijn doorgaans groot, mooi en sterk. Zorg er zeker voor dat hun kooi of terrarium goed beveiligd is want ze zijn meesters in het ontsnappen. Houd een Schorpioenslang ook altijd scherp in het oog want je kan ze niet echt goed vertrouwen.

Jaloezie

In het algemeen zijn Schorpioen-huisdieren bijzonder jaloers en ze passen niet goed in families waar verschillende huisdieren moeten samenleven. De hond in het bijzonder zal zijn territoriumdrift doorlopend demonstreren door bijvoorbeeld niemand in de buurt van zijn eetkommetje te laten komen of iedereen te bijten die te dicht bij zijn baas komt.

Noch de hond noch de kat kan goed met kinderen overweg. Het is bijzonder moeilijk een baby in huis te hebben als je een Schorpioen-huisdier bezit en ze zullen er alles aan doen om de aandacht die kinderen krijgen voor zich op te eisen. Zij zijn de échte kinderen in huis en schenk je hen te weinig aandacht zal hun agressieve houding je dat wel duidelijk maken.

Vruchtbare dieren

Schorpioen-huisdieren houden ook van seks. Zorg ervoor dat je ze dusdanig opvoedt dat ze zich gelukkig voelen. Dan zullen ze mooie jongen voortbrengen. Schorpioenkatten en -knaagdieren in het bijzonder zijn heel vruchtbaar. Als je niet veel huisdieren in huis wil is het best om het Schorpioen-huisdier eerst te laten opvoeden voor je het definitief als huisdier accepteert. Zoniet kan je problemen krijgen die de sfeer in huis danig kunnen verpesten. Een gewaarschuwd man is er twee waard!

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Bronnen en referenties
  • www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Is je huisdier geboren onder het sterrenbeeld Schorpioen?"

Infoteur: Vosje
Gepubliceerd: 21-09-2013
Rubriek: Dier en Natuur
Subrubriek: Huisdieren
Special: Dierenhoroscoop
Schrijf mee!